ΕΝΑ ΣΚΙΤΣΟ

Βγαίνοντας μόλις από το κτήριο που δουλεύω στο κέντρο της πόλης,
με καρφωμένο στο μυαλό αυτό το κομμάτι,
προσπερνώ έναν ζητιάνο.
Σχεδόν σκοντάφτω πάνω του.
Γυρίζει το κεφάλι του προς το μέρος μου:
το πρόσωπό του ίδιο με το δικό μου.

Σαστισμένος πάω να φύγω και πέφτω πάνω σε μια γυναίκα περαστική,
Την κοιτάζω.
Ίδιο πρόσωπο με το δικό μου κι αυτή.

Πανικοβάλλομαι.
Κοιτάζω τους ανθρώπους γύρω μου:
Όλοι τους με το δικό μου πρόσωπο.
Γυρίζουν τα κεφάλια τους προς το μέρος μου συντονισμένα
και με κοιτάνε με βλέμμα κενό.
Μοιάζουν σαν σκίτσα καρικατούρες από μολύβι.
Έχουν το στόμα ορθάνοιχτο
λες και βγάζουν τρομερές αλλά άηχες κραυγές.

Σχηματίζουν γύρω μου ένα κύκλο
και με τεντωμένα δάχτυλα μου δείχνουν επίμονα το δρόμο
προς τα κει που δεν ξέρω πια
αν βλέπω κομμάτια του εαυτού μου στους άλλους
ή τους άλλους σαν κομμάτια του εαυτού μου.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

Άδεια Creative Commons

One thought on “ΕΝΑ ΣΚΙΤΣΟ

Leave a Reply

